اخبار

رشد چشمگیر هلدینگ صنعت و معدن غدیر میان ۱۰۰شرکت برتر

100IMI-2

بنا بر اعلام سازمان مدیریت صنعتی کشور،گروه سرمایه گذاری غدیر در رتبه بندی شرکتهای برتر ایران حائز رتبه نخست در بین شرکتهای چند رشته ای صنعتی و پنجمین شرکت برتر ایران شد.

صبح امروز در بیست و پنجمین دوره رتبه بندی و معرفی “شرکت های برتر ایران” که در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد،گروه سرمایه گذاری غدیر از میان ۵۰۰ شرکت بزرگ و تاثیر گذار در اقتصاد کشور رتبه نخست شاخص فروش در گروه شرکتهای چند رشته ای صنعتی، رتبه سوم از نظر شاخص ارزش افزوده و رتبه پنجم شرکت های برتر کشور را کسب کرد.

قابل ذکر است گروه سرمایه گذار غدیر در بیست و چهارمین دوره رتبه بندی و معرفی “شرکت های برتر ایران” حائز رتبه ششم شده بود.

همچنین شرکت های زیرمجموعه گروه سرمایه گذاری غدیر در شاخص های مختلفی موفق به کسب شاخص ها و عناوین برتر شدند.

شرکت نفت و گاز پارسیان در رتبه بندی شرکتهای برتر کشور حائز رتبه هفتم از نظر شاخص فروش شد و به عنوان یکی از ۱۰ شرکت پیشرو مورد تقدیر قرار گرفت.

مجموعه پتروشیمی پردیس نیز از شرکت های زیر مجموعه گروه غدیر و نفت و گاز پارسیان را در جمع ۱۰ شرکت برتر صادرات گرا معرفی شد.
هلدینگ سیمان غدیر نیز رتبه اول شاخص فروش در میان شرکت های سیمانی را برای دومین سال پیاپی کسب کرد.

هلدینگ صنایع و معادن غدیر با ۲۸ پله صعود نسبت به سال گذشته از جمله شرکت های دارای بیشترین میزان رشد از نظر شاخص فروش شد و شرکت آهن و فولاد غدیر ایرانیان نیز رتبه اول شاخص بهره وری کل عوامل در گروه فلزات را به دست آورد.

گفتنی است سازمان مدیریت صنعتی از سال ۱۳۷۷ رتبه بندی شرکت های برتر ایران را انجام داده است.

این رتبه بندی برگرفته از رسالت این سازمان و با فراهم کردن آمار و اطلاعات شفاف و مفید در مورد بنگاه های اقتصادی کشور،فضای روشن تری از کسب و کار اقتصادی کشور ارائه می دهد و به مدیران بنگاه های اقتصادی ،سیاست گذاران و پژوهشگران کمک می کند تا شناخت و درک دقیق تری از ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه های اقتصادی کشور داشته باشند.
در این ارزیابی شرکت های برتر بر اساس شاخص هایی همچون “بیشترین فروش” ،”بیشترین سودآوری”،”بالاترین ارزش بازار ” بالاترین اشتغال زایی و … معرفی می شوند که هر ساله بین ۵۰۰ شرکت انجام می گیرد.

ارسال به ایمیل
چاپ این مطلب
Telegram
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

آخرین اخبار

پروژه ها

فعالیت های ما
پهنه های اکتشاف
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
معادن
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
صنایع معدنی
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
صنایع غیر معدنی
بیشتر بدانید
Previous
Next