اخبار

عملیاتی شدن الکتروموتورهای نسل جدید در موتوژن

motogen-2

برای اولین بار در کشور:
الکتروموتورهای فریم ۴۰۰ در توان ۵۰۰ کیلووات و سرعت دور ۱۰۰۰ توسط موتوژن عملیاتی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت موتوژن، مدیر عامل شرکت از عملیاتی شدن الکتروموتورهای نسل جدید در فریم سایز ۴۰۰ با توان ۶۰۰ کیلووات در سرعت ۱۵۰۰ دور و ۵۰۰ کیلووات در سرعت ۱۰۰۰ دور در دسته ولتاژ پائین (LV) برای اولین بار در کشور خبر داد.

آقای مهندس عبادی با بیان اینکه تمامی مراحل طراحی و تولید این الکتروموتورها با استانداردهای جهانی برابرسازی گردیده, با تکیه بر دانش فنی و تخصص نیروهای بومی مجموعه موتوژن انجام شده است. همچنین ایشان تصریح کرد: الکتروموتورهای جدید با موفقیت تمامی مراحل پایش عملکردی، بهره وری در مصرف انرژی و سنجش عمر عملیاتی را سپری کرده است.
وی با اشاره به کاربری این الکتروموتور در صنایع سنگین و معادن اضافه کرد: این الکتروموتور در کلاس فوق سنگین طبقه بندی شده و قابلیت دستیابی به توان ۶۳۰ کیلووات در ۱۵۰۰ دور در دقیقه را دارد.
آقای عبادی همچنین از افزایش توان این الکتروموتور از ۳۰۰ کیلووات در دور موتور ۱۰۰۰ دور بر دقیقه (RPM) به عدد ۵۰۰ کیلووات خبر داد و گفت: هم اکنون این محصول بصورت انحصاری در شرکت موتوژن تولید می‌گردد.
مدیر عامل شرکت موتوژن توجه به بهینه سازی مصرف انرژی در ساخت انواع الکتروموتور را از دیگر هدف گذاری‌های این مجموعه بر شمرد و گفت: هم اکنون این مجموعه قابلیت تولید محصول بر اساس استاندارد بین المللی بهره وری عملکرد انرژی (IEC)
در دو گرید IE3 (بهره وری عالی) و IE4 (بهره‌وری فوق عالی) را داراست.

شایان ذکر است استاندارد بین المللی بهره وری مصرف برق برای موتورهای الکتریکی، در چهار گرید IE1 الی IE4 دسته بندی می شود که بر این اساس راندمان مصرف انرژی در الکتروموتورها به ترتیب بهره وری استاندارد، عالی و فوق عالی را شامل می شود.

ارسال به ایمیل
چاپ این مطلب
Telegram
Twitter
WhatsApp
LinkedIn

آخرین اخبار

پروژه ها

فعالیت های ما
پهنه های اکتشاف
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
معادن
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
صنایع معدنی
بیشتر بدانید
فعالیت های ما
صنایع غیر معدنی
بیشتر بدانید
Previous
Next